Sizofren quote -quotenetwork-: Kimim LAn Ben ?
sizofren birinin saçmalama defteri © 2010

11 Haziran 2010 Cuma

Kimim LAn Ben ?


Ben kimim lan ?
Evet ben kimim hala bulamadım kim oldugumu bazen kufurbaz bazen romantık bazen komık bazen sinirli,bazen ımm cok ilginc,bazense cok ciddiyim
peki hepsini toplasak ben kimim ?

kendimle diyalogum;
feyyaz;Nasılsın kendim ?
kendim;iyim feyyazcım sen nasılsın ?
feyyaz;sacmalama sen iyiysen bende iyimdir dimi ?
kendim;off tmm aq maksat muhabbet olsun diye sordum yoksa kotuyum desen ne yazar
feyyaz;bunu duydugum ıyı oldu
kendim;tmm tmm trip yapma aq bız aynı kişiyiz
feyyaz;tmm aynı kişiyizde bisey sorcam sana ?
kendim;sor
feyyaz;tmm soruyorum
kendim;istedigimiz sorudan baslayabilirmiyiz :D
feyyaz;su espiride kendimden nefret ettim bak ciddi ol aq
kendim;tmm tmm sansımı denedım sadece
feyyaz;tmm soruyorum
kendim;sor bakalım
feyyaz;biz kimiz ?
kendim;ne demek biz kimiz içtinmi olm
feyyaz;yok kafam yerinde biz kimiz ?
kendim;varya kafamı karıstırıyorsun
feyyaz;soruma cvp verirmisin ?
kendim;biz kimiz biliyormusun ?
biz sacmalıgız ,biz cıkar için dostum ,sex için aşkım diyen varlıklarız
yalanlarımızla can yakarız,mutlu olmamız baskasının mutsuz olmasıyla olur ve karamsarız
feyyaz;bumudur yani ?
kendim;ne o ? begenemedinmi
feyyaz;yok ben gercekten bumuyum ?
kac yıldır merak ettigim sey bu olamaz degilmi ?
kendim;malesef sen ve dunyadakı yaklasık 4 milyar insan senin gibi hani sen dusunuyorsunya neden diger insanlar gibi sadık sevgilim beni düsünen ailem yok diye?
feyyaz;evet ?
kendim;o dusundugun insanların %90 ıda senin gibi
feyyaz;dünyanın aq o zaman ben
kendim;beni karıstırmada ne istersen yap...
feyyaz;;tmm siktir git.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder