Sizofren quote -quotenetwork-: Kendi kendine sacmalama muhabbeti
sizofren birinin saçmalama defteri © 2010

6 Haziran 2010 Pazar

Kendi kendine sacmalama muhabbeti



Geceydi sanırım yaw evet evet geceydi karanlık ama yinede gorebildigin 3 5 cisim vardı derken kendim geldi konusmaya başladık sizinle paylasmak istedim iyi yaptım heralde iste o bahsettigim konusma;

Feyyaz: Nananananana nının
kendım: Nbr feyyaz napıyon
Feyyaz: Sanane la
Kendım: Soranda kabahat

Feyyaz:
hayır Tersleyende kabahat
Kendım:
Bile bile niye tersliyorsun o zaman
Feyyaz: Ben Terslemedım icimdeki pic Tersliyor xD
Kendım: Adam olmayı beceremiyorsun

Feyyaz:
Hersey Acımasız Hersey Sahte dunya Kahpe Neden adam olayımki ?
Kendım: Dünyada güzel seylerde var onları gör
Feyyaz: Nedir benim göremediğim senin gördüğün güzel şeyler
Kendım: Örneğin dısardaki Kedi yavrusu ne kadar şirin degilmi ?
Feyyaz: Sen onun şirinliğini birde fareye sor Bence

Kendım:
Ne alaka ?
Feyyaz: O kadar masum göründüğü halde Fareyı Öldürüp Yiyebiliyor değilmi ?
Kendım: ama o dünyanın kanunu
Feyyaz: Dunyanın Kanunu Kahpelikse Neden bana adam ol diyorsun aq
Kendım: Kafamı karıstırdın tamam başka örnekte verebilirim

Feyyaz:
Varsa sole ?
Kendım: Ne güzel işte ilkbahar çiçekler böcekler temiz hava

Feyyaz:
ama Güzelim Kışı Geride bıraktı Ne guzel kardan adam felan yapıyorduk
Kendım: Ama kışın gitmesi baharın suçu değil herşey sırayla
Feyyaz: Ben anlamam kardeş ilkbahar ısrar etmeseydi kış gidermiydi?

Kendım:
Hmmm olemi dersin
Feyyaz:
Tabi lan geçenlerde duymuştum yalan gerçek bilmiyorum ama ilkbahar erken gelmek için kışa vermiş xD
Kendım: Of aq senden adam olmaz bunu anladım
Feyyaz: Of aq Senden bi bok olmaz bunu anladım
Kendım: Sana iyilik yapanda kabahat
Feyyaz: Siktir aq Seninde çıkarın olmasa iyilik yapmazsın

Kendım:
Hayır ben allah için iyilik yapıyorum
Feyyaz: iyi işte cıkarın var Cennete gitmek için iyilik yapıyormussun pezevek :D siktir lan

Kendım:
hıh
Feyyaz:
Demekki neymiş iyilik eden saflıgıyla kalır şimdi yuru git aq
Kendım:
tmm tmm gittim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder