Sizofren quote -quotenetwork-: Mal mal kız muhabbetleri
sizofren birinin saçmalama defteri © 2010

6 Haziran 2010 Pazar

Mal mal kız muhabbetleri


Lan bu kız milleti ne acayip bişey yaw ? 20 senelik yaşamımda cözemedim gitti cözemeyeceğimde...
Aşkım sen neden parfum sıktın bugün hayırdır yaw kızlar beğenirse kokunu.? sıkmasak aşkım hiç bakmıyorsun kendine hea derler, birgun aşkım neden kıskanıyorsun güvenmiyorsun başka birgün aşkım neden kıskanmıyorsun sevmiyormusun ? derler bizde haa ? felan oluruz...

yaw gizem bu alper beni sevmiyormu yaw :(
Aslı yeni gelen çocuğu gördünmü çok tatlı yaa :S (yeni gelen çoçuk tipsizde olsa yeni geldiği için herzaman tatlıdır)
Meltem ayy geçen gün bir ayakkabı gördüm eridim bittim ya olamaz böyle bişey

ayrıca çoğu romantik arabesk şarkılardan hoşlanır ama biri ''ne tür şarkı dinliyorsun ? '' dese google amcadan öğrendikleri 3 5 rock grubunu sıralamaya başlarlar...

Kendini Beğenmiştirler ama kendinden güzel bir kız görünce ''ay kendini beğenmiş'' demeyi unutmazlar...

2*6= diye sorsan ''ya biz onları 5. sınıfta felan görüyorduk unuttum derler ama evlilik günü,doğum günü, veya bir yalan söylemisseniz ömür boyu unutmazlar...

İşte böyle yaw kız milleti saçma ben saçma niye böyle bir saçma yazı yazdım lan ben :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder